1. Czy moje dane są udostępnianie odbiorcy zamówienia?

Nie. Dane osobowe naszych klientów są ściśle chronione i nie udostępniamy ich nikomu. Nie udostępniamy żadnych danych zamawiającego – jeśli chcesz przekazać wiadomość odbiorcy – uzupełnij treść bilecika w formularzu zamówienia. Jeśli do przesyłki nie zostanie dołączony bilecik, nadawca pozostaje anonimowy!

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Ponieważ jesteśmy firmą działającą lokalnie – zamówienie na terenie Raciborza lub okolic może zostać zrealizowane nawet od 30 min do 4 godzin! Jeżeli potrzebujesz realizacji w krótszym czasie, skontaktuj się z nami telefonicznie. W dni takie jak Walentynki, Dzień Kobiet i Dzień Matki kwiaty doręczamy przez cały dzień, starając się zachować wybraną porę, jednak nie jesteśmy w stanie jej zagwarantować.

3. Doręczacie kwiaty w niedziele?

Tak. Zamówienia realizujemy również w niedzielę od godz. 9:00 – 17:00

4. Czy odbiorca będzie wiedział, od kogą są kwiaty?

Dane zleceniodawcy nie są przekazywane odbiorcy. Adresat otrzymuje jedynie kwiaty i bilecik z podaną przez zleceniodawcę treścią. Jeżeli nie podpiszesz się w bileciku, odbiorca nie będzie wiedział, od kogo jest przesyłka.

5. Co w przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem?

W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem nasz kurier próbuje nawiązać kontakt telefoniczny z odbiorcą lub zamawiającym, jeśli taki podano. W wypadku niepowodzenia pozostawiane jest awizo. Po kontakcie odbiorcy z kwiaciarnią, przesyłka doręczana jest ponownie, lub będzie można ją odebrać w naszych kwiaciarniach Ali-Art.

6. Czym różnią się wielkości bukietu?

Wielkość bukietu różni się przede wszystkim długością kwiatów, ich ilością oraz dekoracją (na przykład przybraniem, kokardą itp.) Bukiety zawsze są wykonywane rzetelnie, co do ich ceny. Kolorystyka oraz styl kompozycji nie ulega zmianie.

7. Czy wysyłając dwa bukiety dla dwóch osób pod ten sam adres płacę podwójnie za wysyłkę?

Nie. Jeśli adres, data i godziny dostawy są takie same, wystarczy dodać wybrane bukiety do koszyka i zaznaczyć w Notatkach do zamówienia np.: bukiet klasyk dla Pani X, bukiet Tylko Ty dla Pani Y.

8. Kiedy będę wiedział, że zamówienie jest zrealizowane?

Zazwyczaj staramy się doręczyć zamówienie w wyznaczonych godzinach. Jeśli jednak chcesz dostać powiadomienie SMS zaraz po dostawie (na przykład, żeby od razu zadzwonić do odbiorcy z życzeniami) musisz wykupić usługę Potwierdzenia dostawy.